5 Furgonetes dels mossos d’esquadra. Exagerat?

El passat dissabte 2 de Febrer ens vam apropar al barri de Torre Gironella. En aquest barri hi trobem les millors vistes de Girona, però darrerament han patit diferents talls elèctrics, com d’altres barris de la ciutat de Girona. Vam parlar una mica amb els veïns del barri, i el que més comentaven era que feia pocs dies els Mossos d’Esquadra (la policia autonòmica de la Generalitat de Catalunya) havia vingut al barri a fer una intervenció. Els veïns i veïnes van explicar que no tenen cap problema en que la policia autonòmica vingués al barri, però creuen que va ser molt exagerat que vinguessin 5 furgons dels Mossos d’Esquadra.

El president de l’associació de veïns de Torre Gironella, només va demanar que es torni a la normalitat al barri i que no hi hagi més talls de llum, i que si es talla la llum per qüestions de frau, que es talli a les persones que no paguen, i que no paguin justos per pecadors.

A part d’això va haver-hi l’assistència del president Montilla i de la regidora del PSC Sílvia Paneque, els quals van parlar amb els veïns del barri i van buscar possibles solucions al problema amb el menor temps possible. Sílvia Paneque va dir que  “l’alcaldessa hauria de buscar solucions pel poble i no culpables“.

Declaracions del president Montilla